Subject: Valga tn 61 elektriauto laadija Tõrva linnas Valgamaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 10:46:09 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti, mille kohaselt lahendatakse
elektriautode laadija paigaldus Valga tn 61 kinnistule Tõrva linnas.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.